مدیرعامل شركت راه آهن کشور گفت: سایت راه اهن کارون ماهشهر تحول درون راه آهن کشور آغاز شده و امروز ثمر آن را مـی بینیم و خوزستان درون محور توسعه راه آهن قرار دارد. 

به گزارش خبرنگار اقتصادي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) منطقه خوزستان، سایت راه اهن کارون ماهشهر محسن پورسيدآقايي امروز 6 آبان درون حاشيه افتتاح ايستگاه راه آهن ماهشـهر اظهار كرد: خوزستان بر گردن همـه کشور حق ویژه ای دارد و هرچقدر به منظور آن کار کنیم باز هم کم است. سایت راه اهن کارون ماهشهر حتما به مردم خوزستان بیش از پیش خدمت کنیم.

وي افزود: امروز پروژه دو خطه شدن اهواز ـ بندر امام و ایستگاه راه آهن ماهشـهر را افتتاح کردیم. سایت راه اهن کارون ماهشهر پروژه دو خطه اهواز ـ اندیمشک نیز درون دستور کار قرار دارد و خط ریلی اهواز ـ خرمشـهر را نیز مورد بازسازی قرار داریم.

پورسيد آقايي تصريح كرد: خط ریلی بندر امام بـه خرمشـهر و از آنجا بـه عراق را نیز شروع خواهیم کرد و اتصال ريلي اهواز بـه مرکز کشور (اصفهان) را هم داریم کـه یکی از پروژه های بزرگ کشور هست ولی زمان بر خواهد بود. 

وي ادامـه داد: راه آهنی برقی و دو خطه با سرعت بالا به منظور خط اهواز بـه اصفهان توسط دولت مصوب شده و در ردیف بودجه هم قرار گرفته است.

پورسيدآقايي افزود: با این پروژه بزرگ مـی خواهیم خوزستان را بـه عنوان یک استان نمونـه درون توسعه حمل و نقل ریلی داشته باشیم و انجام مطالعات به منظور اتصال ماهشـهر بـه بهبهان و رامـهرمز را نیز درون دست اقدام داریم.

مديرعامل شركت راه آهن كشور بيان كرد: با تعریف پروژه های مختلف تلاش مـی شود که تا یک صنعت توسعه یـافته ریلی را درون مجموع داشته باشیم.

وي اظهار كرد: راه آهن متعلق بـه همـه ملت هست و ان‌شاءالله بتوانیم راه آهنی درخور شأن مردم داشته باشیم و به عنوان صنعت مدرن و توسعه یـافته آن را بـه سایر کشورهای جهان عرضه کنیم.


انتهای پیـام




[اختصاص رديف بودجه بـه پروژه راه آهن اهواز - اصفهان سایت راه اهن کارون ماهشهر]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Thu, 21 Jun 2018 11:50:00 +0000